piątek, 13 grudnia 2013

Eh.

1.Koniec LO.
Ej no ludzie co się z wami dzieje? Chciałabym wiedzieć, ponieważ praktycznie nikt nie wchodzi na czata.Na blogu cisza jak makiem zasiał.

Czas do podpisywania się na liście obecności był do 9 grudnia (przepraszam, że wcześniej nie opublikowałam tej notki, ale nie miałam możliwości.)
Podpisali się:

Amanha
 Argomael
 Bakul
 Corbin
 Crystal
 Dakkan
Ederoth
Misha
RenFair
Venesis
Zoe 
 Nie podpisali się:

Frappie

Karchan

Leikke
 Persival
 Rebecca
Czy ktoś wie co się dzieje z tymi osobami?
  Osoby, które nie podpisały się zostaną skasowane z bloga, ale nie z listy autorów (jeśli się obudzą, to w każdej chwili mogą wrócić.)


2. Może zorganizujemy jakieś spotkanie na czacie, żeby ruszyć chociaż trochę bloga... jeśli ktoś jest w ogóle chętny do dalszego pisania na MŻ?

3. Cały czas brakuje nam Założyciela Gildii Powietrza, potrzebujemy jakiegoś ochotnika na to stanowisko.

4. Jeśli nadal będzie taki zastój, to zastanawiam się czy nie będę musiała zawiesić bloga na jakiś czas, bo takie wiszenie nie ma sensu.

1 komentarz:

  1. Umm... Wybaczcie mi za moją długotrwałą nieobecność na blogu i chacie, ale miałam pewne problemy związane ze szkołą. Teraz powinnam już normalnie uczestniczyć w życiu bloga.

    OdpowiedzUsuń