środa, 6 listopada 2013

Notka organizacyja.

1. Blog już trochę istnieje, więc przyszedł czas na zrobienie jakiejś małej Listy Obecności. POd notką podpisujemy się do 20.11.2013r.


 Zielony- podpisany.
Niebieski- usprawiedliwiony.
Czerwony - niepodpisany.

Argomael
Frappie
Melody "Shadow" Kaszczejewa
Michael Grannt
Misha Crowley
Santino
Venesis
Zoe Dallas
RenFair


2. Nie wiem czy do wszystkich doszła już ta wiadomość, ale Catreena musiała zawiesić swoją działalność na blogu. Potrzebujemy przez to nowego Założyciela Gildii Powietrza. Jeśli jest jakiś chętny to niech też napisze komentarz.

3. Następna sprawa jest taka, ze chciałabym mieć z każdym jakiś kontakt, więc każdy najlepiej mógłby podać mi swoje gg (jeśli ma), lub ewentualnie maila. Jeśli ktoś nie życzy sobie ujawniania kontaktu do siebie tu na blogu, to niech napisze do mnie na gg: 19359603 lub jak będę na flashu.


To na razie chyba tyle spraw, jakby ktoś miał jeszcze jakieś ptania, czy sprawę, to niech się ze mną kontaktuje w jakikolwiek sposób.

~Kerenza

9 komentarzy:

  1. Jestem <; Kerenza ma moje gg, ale jakby ktoś chciał to prosze :D GG: 856450

    OdpowiedzUsuń
  2. Naturalnie, że jestem.
    A Rena, choć jeszcze nie należy, chciałabym usprawiedliwić, bo przez jakiś czas go nie będzie.

    Shadow

    OdpowiedzUsuń
  3. *Ustawia się w szeregu i salutuje*
    Santino De Fist zwany również "Sonny" melduje się na rozkaz, Sir! Mój identyfikator zwany GG to 39516976. Mam nadzieje że służenie w owej grupie najemniczej stworzy wiele przyjemności i zysku po obu stronach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że jestem. Nie zamierzam opuścić swego stanowiska.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecny. Co do kontaktu, napiszę do Ciebie.
    Fierce

    OdpowiedzUsuń
  6. [ Jestem. Ledwo ciagne, ale jestem! Przepraszam za te opoznienie. Zdrowie i szkola, co tu duzo mowic. ^^'
    Postaram sie od nastepnego tygodnia pojawiac sie na chat'cie i prawdopodobnie zmienie postac, ale nie jestem pewna. Jeszcze raz przepraszam. ] | Frappie.

    OdpowiedzUsuń